sobota, 11 czerwca 2016

The post

Nie znam osoby, która lubi pisać tego typu „welcome” posty.
Zawsze jest trochę niezręcznie, bo wy nie znacie mnie, ja nie znam was, a blog nie zna ani mnie ani was. Trzeba uważać, żeby nie wyszedł z tego kwas…. Hahaaaaaa. Tak to przykład tego mojego jakże specyficznego poczucia humoru, które będzie nam tutaj towarzyszyć. Po prostu ignorujcie. (੭ु˙​˙)੭ु⁾⁾

Może ktoś z was zna mnie z mojego wcześniejszego bloga lalkowego. Ale podejrzewam, że większość jednak nie dlatego tłumaczę- to nie jest moje pierwsze blogowe doświadczenie. Mój pierwszy blog był o lalkach i umarło mu się śmiercią naturalną, choć lalki nadal mam. Kiedy ten blog zdechnie tego nie wiem, podejrzewam, że zależy to ode mnie i od was *wink, wink*(̀ᴗ-)


┌༼ σ σ ༽┐ O czym będę pisać? ┌༼ σ σ ༽┐
Prawdopodobnie o sobie bo jestem dość egocentryczna choć ze stosunkowo niską samooceną. Wiele o Japonii, bo w ciągu tych wszystkich lat kiedy ten kraj stanowił centrum moich zainteresowań ( w sumie nadal tak jest) nieco się dowiedziałam i chciałabym się dzielić chociaż częścią tej widzę. Również pragnę, aby od czasu do czasu pojawiały się tutaj mojego koty, bo myślę, ze moi znajomi powoli zaczynają być zmęczeni historiami o nich…
//moja składnia tak chaotyczna i taka bruh, jest zabiegiem specjalnym, który ma na celu jeszcze bardziej przybliżyć wam mój charakter//


Tak czy siak słowem wstępu przedstawię się po krótce. Także macie tu garść informacji:

  •       Mam na imię Wiktoria i mam lat 19, rocznikowo 20. Ale jestem bardzo niedojrzała, jak na swój wiek- to od razu uprzedzam.
  •       Dokładnie to ciężko powiedzieć gdzie mieszkam, czuję jakbym miała kilka domów. Nigdy nie czułam się niestety zbytnio związana z moim miastem rodzinnym, ani też nawet z krajem. Uwierzcie mi, że próbowałam to zmienić.
  •       Jestem studentką. Zaskakująco dla wszystkich moich znajomych nie wybrałam kierunku moich marzeń czyli japonistyki, mimo że się na nią dostałam. Jeszcze nie wiem czy to była dobra decyzja.
  •       Interesuję się Japonią  i chciałaby z nią związać moją przyszłość w jakiś sposób.
  •       Nie lubię upałów.


Słowem wstępu to tyle. Nie mogę jeszcze odsłonić wszystkich moich kart, bo potem byłoby nudno, czyż nie? σ(≧ε≦)
Jak już wspomniałam nie jestem we wstępach najlepsza, ale jeśli ktoś dotrwał do końca to brawo.
Komentarze zawsze mile widziane ⌒°()°⌒
Do zobaczenia~

Kremu

2 komentarze:

  1. Komentarz jeden: KREMUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :D:D:D
    Cieszę się że wróciłaś :)
    Mój blog zawsze był nieco surrealistyczny, chaotyczny i równie pochrzaniony jak ja ;) lalki wciąż mam więc pewnie się pojawią jeszcze ale nie wiem kiedy haha :D
    Gratuluję kochana dostania się na studia :)
    I opowiadaj o kotach. Mnie historie o kotach nie męczą. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, tak coś czułam, ze na Imago zawsze mogę liczyć!
      Usiadłam wczoraj wieczorem i stwierdziłam, że tęsknię za blogowymi czasami i że warto spróbować jeszcze raz!
      Twojego bloga nawet w czasie "przerwy" śledziłam, ale teraz będę to robić, że tak to ujmę "bardziej jawnie" :D

      Usuń