czwartek, 4 maja 2017

Krótkie ogłoszenie

Witam,

proszę mi nie wypominać że nie pisałam od pół roku, bo doskonale zdaje sobie z tego sprawę.
W najbliższym czasie jadę na koncert do Warszawy i mam nadzieję że po tym wyjeździe na blogu opublikuję co najmniej dwie notatki. Także stay tuned.


Przychodzę z krótkim ogłoszeniem. Od jakiegoś czasu próbuje pisać sobie do szuflady opowiadania i historyjki. Ostatnio w internecie trafiłam na konkurs, którego choć część ma być napisana w czasie przyszłym. postanowiłam podjąć się zadania (tym bardziej że historia miała liczyć mniej niż 3000 słów- a więc naprawdę krótka). Tutaj proszę was o pomoc. Oto link do mojego profilu, na którym możecie znaleźć wyżej wspomniane opowiadanie. Byłoby mi bardzo miło gdybyście przeczytali i ocenili. Gdy to na sweeku, czy to tutaj na blogu czy nawet na tzw. ciekawskim kotku (można anonimowo).

Dla mnie najbardziej liczy się opinia czytelników. Co powinnam poprawić? Byłabym wdzięczna za wszystkie rady i komentarze.

Także dziękuje za przeczytanie (a jeśli przeczytacie opowiastkę to jeszcze bardziej dziękuje),
Do zobaczenia (oby) niedługo.

Kremu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz